piatok 29. mája 2015

29.5.2015

Jedálniček

R: jogurt SABI- stracciatella
D: nič
O: polka langoša s kešupom a syrom- pri Madarase (priateľ -_-) a doma som musela jesť hranoly a vyprážaný syr (malý tanierik), lebo ja som bola v "škole" a tam som neobedovala
O: nič
V: nič

Tekutiny: 2x káva, 2l vody
Prehrešky: biele Kaštany
Pohyb: 1OO brušákov, 1OOx švihy na stranu každou nohou, 1OOx cviky na chrbát, 1OOx cviky na zadok, 5Ox drepy, 5OO preskokov cez švihadlo
Váha: ??

 Nezdravé, nezdravé, nezdravé, nezdravé !!!!!! -_- Ja viem :(
 Ten langoš mi kúpil priateľ pri Madarase, a musela som ho zjesť, lebo sa dozvedel, že som dlhšie nejedla... -_- Pozeral na mňa celý celučičký čas .... :( Ale nechala som mu cca polku s tým, že už nechcem :)

Naši boli na tom, že som v škole, keďže som ešte na marodke a mám ospravedlnenku, ale už som zdravá, tak ma tam poslali :)A tak som si spravila voľný deň :D :) A keďže som odhlásená z intráku kvôli chorobe, nemala som obed, tak som musela jesť doma... Trafila som akurát tak, že prišli obaja rodičia z roboty aj s malou sestrou zo škôlky a mama vyprážala hranolky a syr, tak sme sedeli za stolom všetci a nedalo sa z toho vyvliecť :(

Ale snáď som to cvičením aspoň ako- tak spálila :))

Idem sa ja učiť, lebo zajtra máme tréning DHZ a v nedeľu ideme na súťaž do Smolníka, takže sa nebudem mať kedy :P :D :))












STAY STRONG, SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára