sobota 23. mája 2015

23.5.2015

Jedálniček

R: 2x rožok s malom a šunkou
D: nič
O: malý tanierik-pirohy
O: 
V: 

Tekutiny: 2l vody
Prehrešky: nič
Pohyb: nič
Váha: ??

Je mi nanič :( Bojím sa stretnutia s priateľom (má ma prísť pozrieť :( ) po tej hádke a rozchode a po tom všetkom čo mi povedal sa na to fakt necítim... A ešte k tomu on a naši sú na nože... Nemajú ho radi... Veľmi sa bojím toho stretnutia a nechcem, aby prišiel.. Cítim sa tak skleslo, divne... :/ Mám strach :(

Dnes som zistila, koľko váži moja sestra (o dva roky staršia... ) Je taká vysoká ako ja a má 53kg :( A chce sa dopracovať na 48kg :'( Nechudne vďaka ane, nedrží diéty, necvičí... :( Bože, prečo JA ?? :'( Je mi totálne nanič :'( Priateľ začal nanovo posilovať, vďaka pamäťovým bunkám svalov mu naskočili a vyzerá opäť ako kulturista, moja spolubývajúca chudne bleskurýchlym spôsobom... :( Len sa stále vyzerám ako prasa :'( Kráľovná tlusťochov .... :'(




STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára