sobota 9. mája 2015

9.5.2015

Jedálniček

R: jahodový jogurt SABI s piškótami
D: nič
O: malý tanierik halušiek s tvarohom
O: nič
V: nič

Tekutiny: 3 dcl kofoly, 1 l vody
Prehrešky: 3 kocky čokolády, jahodová Carte d'or
Pohyb: beh asi 1O minút, chôdza, 50 brušákov (Som lenivá :( ), sex :D
Váha: 66,3 kg :3 ^_^ NAJNIŽŠIA OD ZAČIATKU CHUDNUTIA ^_^


Konečne som sa dočkala znova tej radosti !!! :D :) Plavecký je o dva týždne a ja musím schudnúť čo najviac :) Ale zasa tak, aby si to veľmi nevšimol priateľ :D :)

 Minule som mala na sebe Lonsdale mikinu, ktorú mi kúpil on... A keď ju na mne po dlhšom čase videl, povedal len: "Preboha ?? To čo si ňou robila, že si ju tak roztiahla ?? Ona taká nebola, nekúpil by som Ti takú, čo na Tebe až TAK visí... :O "  Ja som mu odpovedala, že v práčke sa roztiahla, ibaže to nie je pravda :D Lebo skúšala si ju na začiatku sestra, aj teraz si ju skúšala a jej je stále rovnaká :D :) To som len schudla :3 :D :)

 A pokračujem a posúvam sa ďalej a ďalej... A včera som si na chate všimla, že košeľa, ktorú som mala pri svojom bývalom obtiahnutú, na mne tiež visí :D :) Dokonalý pocit strácať sa vo veciach ^_^

Tak sa majte, krasulienky, držím vám pršteky :* :D :)

P.s.: Večer dopíšem jedálniček :*



STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára