sobota 2. mája 2015

Spoveď

Yes, yes, yes :3 :D :)

A mám svoju zatiaľ najnižšiu váhu (čo sa týka chudnutia odkedy som si založila blog ) :3 :D :) 66,5 kg :3 Už dlho som sa tak netešila :) horšie je, že mám chuť si dať za odmenu raňajky... Ale NESMIEM !!! Ja to vydržím... Keď som sa dostala sem, teraz si to nepokazím... A pôjdem nižšie... Neviem sa dočkať, kedy uvidím na váhe 65 kg, čím si splním svoj 1. cieľ :) A keď uvidím, že prvá cifra bude 5 ?? :3 Uuuuuf, asi sa od radosti rozplačem :D :) Budem opäť tam, kde som bola pred dvoma rokmi :) Chudučká, úspešná, obľúbená... A to všetko vďaka MOJEJ ANE, ktorú som vtedy kvôli mame pochovala...

Teraz ma nikto nezastaví, a už vôbec nie mama, ktorá je proti všetkému, čo poviem, čo urobím, proti môjmu priateľovi, nič sa jej na mne nepáči... Začínam mať pocit, že ja som nebola ich VOĽBA, ale len prostý OMYL... Tučibomba, ktorú si nikto nevšíma a nič nedokáže dosiahnuť...

 Ale teraz sa ANY už nevzdám... A nech mama plače koľko chce, ak mi na to náhodou príde... Vtedy revala ako zmyslov zbavená, že sa chcem zničiť, že či chcem zomrieť... Nie... Chcem byť len dokonalá, chcem byť tá, ktorou nie som, no ona mi to stále vyčíta...

 " Tvoja sestra má lepšiu postavu... "
 " Ty by si si toto nemohla obliecť"
 " Tebe treba väčšie číslo ako jej... Asi tak o jedno alebo dve čísla..."
 " Pozri aké má ona známky !!! Pozri ako krásne zmaturovala... Pôjde na výšku, alebo pracovať... A čo bude z Teba ?? Ja som sa už pripravila na to, že bude z Teba lekárka, tak sa SNAŽ a nesklam ma !! "
 " Zmeň šatník- pozri ako sa obliekaš !! "

Nenávidím tie reči, aká je moja sestra úžasne dokonalá, štíhla, má skvelé známky, vie, kedy čo povedať, vie ako sa správať, vie chodiť na opätkoch, dokonale vyzerá, oblieka sa ako dáma... Bože no !!! Neviem chodiť na opätkoch, milujem tenisky, neobliekam sa elegantne, mám radšej rifle a mikiny a rozpustené vlasy... Nie som najštíhlejšia, niekedy vypustím z úst to, čo netreba, nevyzerám dokonale, ale podľa nálady sa buď snažím pekne obliecť a upraviť sa, alebo na seba hodím prvé, čo vidím a upravím sa tak, aby sa ma nik nezľakol, ale zasa nič extra, aby som bola nenápadná...

 A pre toto všetko je tu moja ANA... Je to moja najlepšia kamarátka, moja podpora v ťažkých chvíľach, moja tajná zbraň DOKONALOSTI ! :) Ja tú dokonalosť dosiahnem !!! Nedovolím, aby sa do mňa každý púšťal len preto, že nie som podľa ich predstáv... Stane sa zo mňa čo chvíľa chudučká, krásna dáma, ktorej bude každý závidieť...

 "Niekedy sa cítim neistá, keď na seba sa dívam. Vnímam svoje vlasy ,ústa, tvár, chcem byť chvíľu iná. Ako čierna labuť čo závidí iným biele krídla, sama nevie, že je vzácna, pretože je iná."


 "Dobre viem čo cítiš aké sú slová cudzích ľudí, tiež mám zopár modrín na duši. Vždy ťa niekto súdi... Ako čierna labuť, čo závidí iným biele krídla, sama nevie, že je vzácna, pretože je iná." 

 (Dominika Mirgová- Labuť)

 Oh- a ináč :) Večer som nemohla zaspať, tak som si premyslela, ako sa vyhnúť jedlu :)

 Raňajky: - sú stále jedlé, tak to bude robiť tak, že si normálne natriem pečivo a dám do sáčka, akože to zjem v škole na desiatu (samozrejme, poputuje to do najbližšieho koša :) ). Kamarátka tak nebude mať podozrenie, keďže vie, že už som v tom bola a len ťažko som sa z toho kruhu dostala... Ona bude mať spokojnú dušičku, že jem a ja budem mať spokojnú dušičku, že som jej prešla cez rozum a CHUDNEM :3 :D :)

 Obedy: - tak to nie je jedlé stále... Máme na výber stále z dvoch obedov :) tak si budem prečipovávať tak, aby som mala to jedlo, ktoré mi nechutí a tak aj keby som bola hladná, nezjem to a ak aj áno, tak len málo z neho :) Čiže NEPRIBERIEM (až toľko) :D :)

 Večere: - Nooo to musím ešte premyslieť :) Ale nie vždy je to jedlo jedlé, takže ak bude dobré, asi sa budem proste tváriť, že nie som hladná, že ma bolí brucho, že mi je zle... A proste neičo si nájdem :) A ak bude zlé jedlo, nie je o čom polemizovať... Proste moja typická hláška aj teraz: " WTF ?? Ja toto nezjem... Veď to sa nedá jesť !! "

Snáď to nebude nikomu podozrivé :) Snažila som sa to premyslieť čo najviac, no ale ešte nad tým popremýšľam :) Nechcem, aby mi na to niekto prišiel :/ To by bolo zle... To by znamenalo "ZBOHOM, moja verná ANA... " A to nechcem...

 Tak mi držte pršteky, nech mi to výjde :) A gratulujem, ak ste v čítaní došli až sem :D :)




STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára