nedeľa 10. mája 2015

10.5.2015

Jedálniček

R: nič
D: nič
O: kurací vývar
O: nič
V: nič

Tekutiny: 3 kávy, 1,5 l vody, 2 dcl Viney
Prehrešky: pár kociek čokolády, 3 kúsky medového krémeša
Pohyb: chôdza, kolieskové korčule,100x brušáky, 50x drepy, 100x švihy nohami na každú stranu, 50x cviky na zadok, 50x cviky na biceps, 10x kolíska
Tabletky: Smecta, 2 tabletky na spaľovanie tukov
Váha: ???

Celý deň hnačkujem, takže som dosť slabá :( Ale aspoň sa prečistím :)

Nehorázne ma štve, že si viem odpustiť jedlá, ale aby som sa vzdala sladkého, to nie :( Netuším, čo mám robiť, som už z toho zúfalá... Jedlá krásne obmedzujem, ale akonáhle sa ku mne dostane niečo sladké, ihneď si to dám do pusy a zožeriem to ako pažravá lakomá krava... Je mi zo seba kvôli tomu na grc :( Takto nikdy neschudnem, lebo kalórie, ktoré ušetrím na jedlách príjmem v podobe sladkostí, čokolády, zákuskov, atď... :( To môžem rovno jesť normálne a zavesiť voju ANU na klinec :(



I WANNA BE THIN !!!!

STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára