pondelok 18. mája 2015

11.5.2015

Sľúbené jedálničky z minulého týždňa :P :D :)

Jedálniček

R: nič
D: nič
O: 2 ks pizze
O: nič
V: šalát z čerstvej zeleniny, kuracie mäsko (malý tanierik) a rožok

Tekutiny: O,5l ľadová káva, 3dcl Coca Cola ZERO, O,5l vody
Prehrešky: sušienka s čokoládovou náplňou, pár cukríkov Mixle Pixle kyslé
Pohyb: chôdza (turistika) cca 30 km
Váha: ???

Dnes som bola na brannom zo školy... Trošku sme sa s priateľom pohádali, ale v podstate ľahko sme sa udobrili :) Dnes sme mali totižto taký malý sviatok :D :) Sme spolu 11 mesiacov :)

Po ceste z branného (bola som ho počkať pred školou, lebo ma poprosil) som sa zastavila s Auparku popozerať, či je niečo nové :) A v obchodíku s darčekmi- Albi- mi padla do oka taká kľúčenka- ovečka :D :) Tak som vzala rovno dve a mám jednu ja a jednu on :) je to v podstate niečo na spôsob kľúčeniek rozlomeného srdiečka, keď má každý z páru jednu časť :D :) Tak mi máme ovečky :D :)

Keď som po neho prišla, šli sme spolu na pešiu a dal mi krásnu, bielu ružu :3 Milujem biele ruže <3 Tak sme sa poprechádzali po Hlavnej, vzal ma na pizzu :( a sadli sme si ku fontáne za krásneho slnečného dňa :3 Romantika ako lusk :3 :D :)) Hi- hi :)




STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára