sobota 2. mája 2015

2.5.2015

Jedálniček

R: nič
D: nič
O: tri rožky s tuniakovou nátierkou :( To som posrala :(
O: nič
V: nič

Tekutiny: O,5 l vody, 3 dcl Viney, 3 dcl energeťák, O,5 l zázvorovo- mätový čaj (Extra silný :3 ) Milujem zázvorový čaj :D :)
Prehrešky: pár kociek čokolády
Pohyb: prechádzka, cviky na ramená, paže, chrbát, šnúra, strečing
Váha: 66,5 kg :3

Dnešok prebehol celkom v pohode, len som posrala obed :( Mám zo seba pocit, že som lenivá :D :) Asi sa začnem viac venovať kardiu a posilňovaniu :) Aspoň niečo :) Môj miláčik teraz vybavuje, aby sme sa dostali obaja do DHZ-ky (Dobrovoľný hasičský zbor), aby sme chodili na tréningy, na súťaže a tak...

Tu je nejaká ukážka pre tých, ktorí nevedia, čo to znamená :D :

Motivačné video z roku 2013:




Motivačné video z roku 2014:



Chodila som behať pred dvoma rokmi, no keď som sa dala dokopy s mojím terajším, vyhodili nás oboch tak nenápadne z družstva (postupne nám prestali dávať vedieť kedy sú tréningy a tak... V družstve bol totižto aj môj bývalý,jeho sestra a partia... )

Ale tak plánujeme sa zapojiť opäť, ale do nejakého iného mesta :) Tak pevne verím, že nám to výjde :) Dosť ma to bavilo a mala som aj pohyb :)



STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára