nedeľa 3. mája 2015

3.5.2015

Jedálniček:

R: jeden rožok s tuniakovou nátierkou
D: nič
O: kotlíkový guľáš
O: nič
V: nič

Tekutiny: 1 l vody, 2 kávy, O,5 l zázvorovo- mätový čajík :3
Prehrešky: nič
Pohyb: Cviky na ramená, paže, chrbát, brušáky (1OOx), švihy do strany na každú nohu 1OOx
Váha: ??? (Nemala som sa kedy odvážiť)

Dnes idem do Košíc, lebo moja babka letí do UK ku krstnej :) A vzhľadom na to, že o tri týždne idem na palvecký, tak si idem kúpiť plavky (asi dvoje, lebo budeme chodiť plávať viackrát do dňa) a asi by mi trebalo aj plaveckú čiapku, aby ma nevyhodili z bazéna, keďže to nie je rekreačné plávanie :)

 Premýšľam aj nad plaveckými okuliarmi, pretože mám dioptrie a oči dosť citlivé na chlór, ale ako budem vyzerať ?? Dvojdielne plavky, čiapka, okuliare.... Keby som mala aspoň dobrú postavu, ale ani to nie...

A rozmýšľam či si nekúpim jedny športové plavky a že sa opäť začnem venovať plávaniu športovo, ako kedysi :) (Mám z plávania aj medaile :) Z kraula :) Jednu striebornú a jednu bronzovú :) )... Takže je dosť možné, že si kúpim nejaké kvalitné, športové plavky a jedny klasické opaľovačky :) Uvidím ešte :)



Tak sa mi tu držte, krasulienky :) Ja nechám jedálniček tak, pretože neplánujem sa už dnes jedla dotknúť, ale ak by sa niečo zmenilo, prepíšem to tu :)

Pa XXX


STAY STRONG & SKINNY LOVE 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára