štvrtok 28. mája 2015

28.5.2015 + thinspo

Jedálniček


R: 3 hryzy z bagety s maslom, šunkou, syrom a paradajkou
D: nič
O: nič
O: nič
V: 2 rožky s tuniakovou nátierkou

Tekutiny: 2x káva, 1l vody
Prehrešky: 4 kocky čokolády- ku káve
Pohyb: 1OO brušákov, 1OOx švihy na stranu každou nohou, 1OOx cviky na chrbát, 1OOx cviky na zadok, 5Ox drepy, 2OO preskokov cez švihadlo
Váha: ??


Okey, na večer som to možno trošku posrala :) Ale dosť som to vycvičila :) Síce sa to nezdá, ale viete ako dá zabrať 5OO preskokov cez švihadlo ?? :D :) Mala som zo seba dokonalý pocit :) Len ma trošku ovládla chuť na večeru :) Ale už sa mi jedálničky lepšia, kedysi boli oveľa oveľa horšie, čiže necítim potrebu znepokojovať sa :) a navyše bolo to moje jediné jedlo za celý deň, ak nerátam tie tri hryzy z podomácky vyrobenej bagety cestou vo vlaku d Košíc :) Aj to bolo ráno o 6 :D












STAY STRONG, SKINNY LOVE <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára