sobota 16. mája 2015

16.5.2015

Jedálniček

R: 2x rožok so šunkou a zelenina
D: nič
O: 2 ks pizze
O: nič
V: nič

Tekutiny: 2x káva, 1,5 l vody
Prehrešky: 3-bit, nanuk, Mila :'( (Som slaboch :( )
Pohyb: pol hoďky byciklovanie, chôdza
Váha ??


S tou pizzou a sladkosťami som to znova raz posrala :( Je mi zo seba nanič :( Dnes bol celkovo nanič deň :(Síce som bola so svojím  miláčikom, ale akosi nemám náladu na nič :(

Do DHZ-ka nepôjdem, mama mi to zatrhla :( Vraj sa mám učiť -_- (ako keby som sa neučila... Mám 1-2, akurát fyzika, anglina a dejepis mi nejako nejdú... Aj to mi tento polrok vychádza ešte aj dejepis na dvojku -_- )... Tak teda idem do toho -_-

Nemám vďaka mame takmer žiaden pohyb, lebo automaticky, keď chcem ísť von, na bicykel, na korčule, alebo proste hocikam, hneď trepe, že idem s frajerom -_- A že sme veľa spolu -_- JASNÉÉÉ... Ach... Nemám slov :( A musím sa učiť, takže tak :(

Ale musím si konečne zatrhnúť tie sladkosti -_- Ibaže ja to nedokážem :'( Nezaslúžim si ich proste... Asi zakaždým, keď budem mať chuť na sladké, vyskúšam ten trik s počítaním do sto, a keď to nepomôže, predstavím si nejaké krásne štíhle dievča a potom seba v spodnom prádle, alebo totál naostro... To už by malo pomôcť... Ten kontrast je totižto dosť blbý...

Celkom sa už teším na plavecký :) Na týždeň v nedeľu idem :) Aspoň budem mať kopec pohybu :) Každý deň 2x do dňa plávanie a k tomu ešte aj turistika :) A budem si dávať sakramentský pozor čo zjem :)

Bojím sa však, že sa budú smiať z mojej postavy... Sú síce v druháku aj tučnejšie dievčatá, ale stále keď som v plavkách, automaticky nadobudnem pocit, že každý zíza na mňa :( neznesiem ten pocit :( Je mi zo seba nanič... :'( Musím sa začať kontrolovať...

Rozhodla som sa, že do leta schudnem aspoň na 60 kg... Síce neviem, koľko momentálne vážim, ale minulého týždňa to bolo niečo cez 66... Čiže to je 6 kíl, a do leta je 6 týždňov.. To mi stačí za 1 týždeň zhodiť kilo, čiže približne 150 gramov za deň... To by sa malo dať zvládnuť...

So- fingers crossed :3

P.s.: Zabudla som lístočky s mojimi jedálničkami na intráku, takže to sem hodím až o týždeň ;)




 STAY STRONG & SKINNY LOVE




Ak je tu niekto, kto ľúbi klavír- možno sa bude páčiť táto skladba :) Ak by ste chceli na ňu aj noty, ochotne dám, len napíšte ;)



1 komentár:

  1. Jéé, já taky chodím k hasičům. Z prohřešků si nic nedělej, taky jím sladké. Pokud máš pohyb a nejíš nějak hodně, je to v pořádku. Jinak máš krásný blog ;) Moc Ráda sem chodím...

    OdpovedaťOdstrániť