piatok 1. mája 2015

1. cieľ sa pomaly ale isto plní

Mám zo seba nehoráznu radosť :) Dala som si cez 20 cieľov s tým, že si ich postupne budem plniť :) A ide to... :) 1. cieľ bude čo chvíľa splnený a to práve ten, ktorý som čakala, že splním ako posledný- ak vôbec :) Prestala som okusávať nechty !!! :3 :D :)

Ak máte aj vy niektorá taký problém, alebo hocijaký iný, spravte si zoznam vecí, ktoré chcete dosiahnuť /to pre motiváciu... Budete mať radosť, keď budete vidieť, ako si môžete niektorý z nich odškrtnúť a to vás bude motivovať :) / No a napríklad ja som si povedala: Ak prestanem okusávať nechty (t.j. ak mi dorastú na úroveň končekov prstov, že mi nebude vidieť brušká), tak si kúpim lodičky a naučím sa chodiť na opätkoch :) a takto mám motiváciu prestať okusávať a plynule prejdem do plnenia si ďalšieho cieľa :) Keďže nič sa nedá mať naraz... :) A ak aj áno, je malá pravdepodobnosť, že vydržíte. Ale ak sa veci robia postupne, je to ľahšie a trvácnejšie, lebo máte kopec času osvojiť si nové podmienky :D :))

Teraz večer som skúšala chodiť na opätkoch (jedny som mala, ale nenosím ich... Majú 13 cm -_- Merala som :D :) ) a je to hróóóza :D Chodím ako keby som mala naložené v gatiach :D :) No proste- ak by som takto vyšla na ulicu, ľudia by som sa šikli :D :) tak skúšam zatiaľ len po dome :) Ale budem si musieť kúpiť nižšie, lebo ja v takýchto topánkach s mojimi schopnosťami z domu nevyjdem :D A ak by som sa aj doma naučila... Doma mám dokonale rovný povrch, čo vonku nie je :) A už vôbec nie na Slovensku... Tie rozbité cesty a chodníky... Like na nich, poďme sa zabiť :D :) takže asi takto :)

Takže asi takto si žijem :) Držte mi pršteky, nech si splním svoje sny a ciele, budem aj ja vám :) Ozvite sa, ak chcete, budem len rada, že mám s kým o takýchto veciach ohľadom chudnutia pokecať a poradiť :) Keďže chceme ostať inkognito :D :)








Stay strong & skinny love <3

Vaša Lucka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára