streda 27. mája 2015

27.5.2O15

Jedálniček


R: 2x rožok s maslom a so šunkou, zeleninový šalát (paradajka, uhorka, soľ)

D: nič
O: nič
O: nič
V: nič



Tekutiny: 2 kávy, 1 pohár vody s citrónom, 1l vody

Prehrešky: nič

Pohyb: 1OO brušákov, 1OO švihov na stranu každou nohou, 5Ox cviky na zadok, 5Ox cviky na chrbát, 50x cviky na ruky, 50 drepov, "radovánky" ^_^ :D
Váha: 65,8 kg 

V poslednom čase mám zo seba radosť :) nejako prestávam byť lenivá, čo je dosť prekvapivé vzhľadom na počasie ;)

 Zistila som, že čo sa týka cvičenia, ja vlastne ani nie som lenivá, najnáročnejšie je ľahnúť na zem a spraviť prvý brušák, potom to už ide všetko pekne zaradom :) 

Mnohokrát som sa potom pristihla, že mi je stále málo cvičenia a ešte by som cvičila :) 

Včera som mala napríklad večer o 10 večer nenormálnu chuť cvičiť a ísť si zaskákať cez švihadlo :D :D :) Je to dosť zvláštne ... :)





STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára