pondelok 25. mája 2015

Success

Yes, yes, yes, yes ^_^ Dnes mi váha ukázala 65,9kg ^_^ Moja najnižšia váha zatiaľ tejto éry ANY :3 Som šťastná ako blcha :3 :3 :) Na dnes som si za odmenu naplánovala hladovku (čiže pridám svoj jedálniček už teraz... Mám ho presne naplánovaný, cvičenie už mám za sebou a pitný režim som si naplánovala :) mám vedľa seba 2,5l vody :D a kým ju nevypijem, tento deň neskončí :) ) aby som čo najskôr splnila svoj prvý cieľ, za ktorý som si dala 65,0kg :) Ja to dám !!! Musím !!! :3

Chcem v septembri prísť do tretieho ročníka ako krehká, jemná, ľahká, nežná a ladne sa pohybujúca dáma, na opätkoch, v jemných šatách... <3 Aby každý pozeral, čo som dokázala... Do septembra musím mať maximálne 58kg... :3



STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára