nedeľa 10. mája 2015

Pro-ana knihy

Marliese Aroldová- Ľahká ako vták

Táto kniha je vážne úžasná. Mala som možnosť čítať ju a úplne ma pohltila, všetky Miriamine pocity a to, ako sa hádala s mamou. Všetko mi to pripomína mňa... Našla som sa v tej knihe a možno práve preto má pre mňa také čaro.






Maria Hirse- Vím, jak chutná vzduch

Túto knihu som nečítala, ale veľmi by som chcela. Čo som si prečítala na internete, tak je to autobiografické dielo bývalej dánskej modelky, ktorá teraz pracuje ako psychoterapeutka. V sedemnástich rokoch totižto upadla do anorexie kvôli túžbe dosiahnuť dokonalosť. 



Prajem vám príjemné zahĺbenie sa do kníh ^_^

P.s.: Neviete, kde na internete by som mohla nájsť nejaké ONLINE knihy o anorexii ?? 

STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára