sobota 9. mája 2015

Čo som už splnila :)

Moje ciele, ktoré som si zadala, môžete nájsť tu :)

A ktoré som už splnila ?? :)

- Prestala som okusávať nechty
- Zlepšila som si známky na ANJ, lenže mne ide o celkové zlepšenie si angličtiny, takže dá sa povedať, že tento cieľ som si splnila tak na polovicu :)
- Kontrolujem sa, nevybuchujem už, čiže nie som až tak cholerická :D :) Som to opäť ja- najväčšia romantička pod slnkom :) No okey,najväčšia nie :D :) Ja som sčasti blázon
- Začala som sa pohybovať podstatne ladnejšie a už nezakopávam o všetko :D :)
- Kúpila som si dvoje nových plaviek :)

5 splnených cieľov za 2 týždne :D :) Celkom dobrý výkon, čo poviete ?? :) Najviac som aj tak hrdá na tie nechty ^_^ Konečne sa za nich nemusím hanbiť :) Takže nasleduje za odmenu: Kúpiť si lodičky a naučiť sa na nich chodiť :D :)

Good luck, hviezdičky ^_^


STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára