piatok 5. júna 2015

5.6.2O15

Jedálniček

R: 1x rožok s maslom
D: nič
O: paradajková polievka :3 , jabĺčko na geografii :D
O: nič
V: jahodový SABI jogurt

Tekutiny: 1x káva, 1l vody
Prehrešky: BeBe dobré ráno
Pohyb: tréning DHZ, radovánky :D
Váha: ?? (bojím sa :( týždeň bez váhy :( )

Po týždni neprispievania som o5 späť :) Vec sa má tak, že v sobotu som mala tréning DHZ, v nedeľu súťaž a cez týždeň som nebrala na intrák notebook, lebo som mala celkom dosť učenia- ale aj tak... Väčšinu času lietam po vonku :) Jedálničky nejako nebolo čas zapisovať, ale nebolo toho veľa, pretože absolútne nemám chuť jesť, keď je teplo :)

Dnešok je však celkom čudný deň :( Len čo som prišla domov, dozvedela som sa, že mi v pondelok zomrel môj potkaník Jerry :( :( A dosť ma zamrzelo, keď si dnes priateľ zo mňa spravil srandu. Možno poznáte tento vtip:

Muž a žena majú sex. Muž leží na žene a žena mu zrazu začne šmátrať po vlasoch.
 Muž sa jej pýta:
"miláčik, čo to robíš ??"
A žena na to: "Hľadám rohy, pretože šukáš jako ďábel"
Potom sa vymenia- žena leží na mužovi- a muž začne šmátrať žene vo vlasoch a žena sa ho pýta:
"Zlatko, čo to robíš ??"
"no predsa hľadám rohy..."
"Tiež šukám jako ďábel ??"
"Nie, si ťažká ako krava :P "

Sedela som na jeho nohách a začal sa mi hrabať vo vlasoch. Mám to strašne rada a tak som sa len usmievala a nechala ho... a on mi povedal: "Ale ja ťa neškrabkám... Hľadám rohy, lebo si ťažká ako krava :P :D "... Je už úplne jedno, či to myslel tak zo srandy ako to povedal on, alebo sa to len pokúšal zachrániť (za normálnych okolností mi totižto stále hovorí, že mám dokonalú postavu a nič by na nej nemenil... no určite -_- )... Proste to už nezachránil... Šla som na WC-ko a rozplakala som sa :( Bože, som tak strašná citlivka :( Ale má pravdu... Vyzerám ako prasa, určite sa za mňa hanbí :( a dnes som si k tomu ešte zobrala aj kraťasy, aby som sa neparila vo vlaku :( Už mi je to jedno :( budem nosiť dlhé nohavice a sťahujúce nohavičky aj keď bude 35 stupňov !! Som len na smiech :( Je mi zo seba strašne :(





















STAY STRONG, SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára