štvrtok 18. júna 2015

Bojim...

Velmi sa bojim toho, ked sa postavim na vahu... uz dva tyzdne som sa na nu nepostavila, lebo som cez weekend nemala cas... Je totizto v obyvacke a vecer su tam uz nasi.. a kedze beham vkuse po treningoch a sutaziach, cez den nie je cas... mam strasny strach, ze tam bude opat vyssie cislo... Mam panicky strach z toho, ze by som tam este niekedy uvidela cislo 68, 69, 70...  brala by som to ako porazku, ako dokaz, ze som slaba a bez pevnej vole.  Ze som proste nula... uz aj bez toho sa tak citim.. Vsade, kam sa pozriem, vidim chuducke pekne dievcata, len ja som tucna skrata.. :-( je mi nanic ..

Tu je ten moj novy pro-ana naramok ^-^ aj s nausnickami :-) viac sa mi pacil cierny, ale velmi mi slo o to, aby bol cerveny :-) Velmi mi na nom zalezi :3



STAY STRONG, SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára