štvrtok 18. júna 2015

18.6.2015

Jedalnicek

R: 1 rozok s maslom a sunkou
D: nic
O: paradajkova polievka
O: nic
V: 2 ks pizze

Tekutiny: 2l vody, 3dcl caju
Prehresky: Jesienka -_-
Pohyb: chodza, 3/4 hodinka volejbal :-)
Vaha: ??

Hladovka nejako nevysla :-(

Dnes som zo SJL dostala 1 a 2 :-) sice 1 len z citatelskeho, ale aj pri tom som sa dost napisala :-) a 2 z velkej pisomky zo syntaxu :-) chybal mi bod do 1, ale tesim sa, kedze som sa na ten test vobec neucila :-) Takze mam zakruzkovanu 2 :-) Z ANJ budem mat 4 :-( Chybaju mi posrate 2 percenta do trojky :-(

Zajtra mam trening DHZ, velmi sa tesim :-) uz sa mi v podstate netreba ucit, takze mozem s kludnym srdcom trenovat :-) v sobotu mame o5 trening a v nedelu ideme na poharovku do Spisskych Vlach ^-^ Velmi sa tesim, milujem DHZ ♥

Akurat z FYZ mam problem ... profak je totizto taky genius- skoro ako Einstein a je pre mna ctou, ze mam sancu na dvojku :-) Min. roku robil spoluziak a spoluziacka dokonca komisionalky z FYZ... No ale problem je v tom, ze netusim ako mam robit tu pracu a ani o com.. Mame si vybrat hocijaku temu z tohto polroka a urobit vyskum o niecom, co este NIE JE NIKYM ZISTENE !!! Mame to nafilmovat, zostrihat, spracovat, popisat, vysvetlit... Ale asi tazko nieco take vyskuma z Fyziky 18 rocne dievca, ktore k nej nema vztah -_- odveci... a este s tymyo vsetkym dookola.. navyse ja budem doma len spat, aj to budem asi spat zo soboty do nedele u babky, abe som sa nemusela v nedelu rano trepat po vlakoch, kedze mi treba ist na zbrojnicu...  Musela by som vstavat 4:30 a v pondelok znova... Nie som na ranne vstavanie, zabilo by ma to :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára