sobota 27. júna 2015

FU*K

Ahojky,

posledné dva dni som to s jedálničkami pos*ala, tak ich tu radšej ani nebudem dávať... Mám strašné pocity zlyhania... Veď mi to už šlo tak pekne a ja som to celé dokašľala !! -_- :( je mi z toho nanič :/ Tučná, tučná, tučnááá !! -_- SLABOCH...

Ale dnes som si dala dokopy bicykel a bola som sa bicyklovať... Chcem chodiť každý deň a dnes to bolo len také lightovejšie, na rozbehnutie sa, pretože som nebicyklovala dva roky tak poriadnejšie a nechcem mať zajtra svalovku :) ale budem si vyberať stále náročnejšie a náročnejšie trasy :)

Plánujem taktiež chodiť každé ráno behať a to takto: ráno si vstanem kedy chcem, ale hneď po vstaní sa dám dokopy, vypijem pohár vody s citrónom a pôjdem behať... Pôjdem si zaplávať do jazera (mám ho na polceste- kde sa budem otáčať) a potom domov... Dám si niečo ľahké na raňajky a zvyšok dňa budem robiť čo len chcem :) Ale podvečer budem chodiť ešte na bicykel, alebo korčule, alebo budem skákať cez švihadlo :)Snáď to budem dodržiavať :)

A ešte takto- ten beh :D Je mi jasné, že zozačiatku to neodbehnem :D ( má to asi 5-6 km), ale budem to striedať s chôdzou :) No a časom sa chcem vypracovať tak, že to odbehnem CELÉ !! :) Len tomu treba nechať čas a voľný priebeh :) JA TO DOKÁŽEM !! :)

o toho ešte doučko z ANJ a tréningy a súťaže DHZ, čiže to nebudem dodržiavať dokonale :) Lebo v deň súťaže nemám kedy ísť ráno behať, počas tréningov a doučka nemám kedy ísť bicyklovať, korčuľovať, alebo skákať cez švihadlo ;) Ale dám si pozor, aby to bolo čo najdokonalejšie :) A je*em sychravé počasie :P












STAY STRONG, SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára