nedeľa 21. júna 2015

21.6.2O15

Jedálniček

R: pol krajčeka chleba s maslom, šunkou a paradajka
D: nič
O: 1 grahamový rožok so syrom a šunka
O: nič
V: nič

Tekutiny: 1 liter vody, 2 poldeci vodky, 1 radler
Prehrešky: Kávenky, Jogurtovo- ovocný pohár
Pohyb: Hasičská súť
Váha: ??
Spoánok: 6,5 hodiny

__________________________

Súťaž dopadla blbo... Prvý útok sme mali zlý čas- už ani neviem koľko- lebo nám nešla nejako voda... 

Druhý sme šli perfektne, mohlo to byť tak 18-19 sekúnd, ale nedali sme pozor na mašinu a bola ďaleko od konca základne... A stalo sa to, že nám savice na seba nedotiahli... Všetci sme behali ako blázni, boli sme fakt rýchli... Ale toto sa podrbalo. Dosť ma to štve, lebo mohol to byť krásny útok... Ale čo už- stáva sa... 

Najlepšie bolo, keď všetci začali na začiatku púšťať mašiny, aby ich otestovali a každému išla, len nám nie :D a nie a nie chytiť :D Nakoniec sme zistili, že máme vybitú baterku... Ale tak vymenili sme ju a už to bolo v poriadku :)

Na konci nás opäť chalani pohádzali do kade s vodou, a hodinu a pol som bolo v mokrých legínach, gaťkách, topánkach, podprsenke a tričku a s mokrými vlasmi... A to bolo dnes 18 stupňov :D Som zvedavá, aká sa ráno zobudím chorá, lebo je mi zima ako keby bolo -30°C a moje ľadviny sa ozývajú ;) 

Ale bol to krásny deň, len tie prehrešky :)

Rozhodla som sa, že sa nebudem vážiť, najbližšie až v prvý deň prázdnin :) Snáď ma to číslo milo prekvapí :)











STAY STRONG, SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára