pondelok 29. júna 2015

29.6.2O15

Jedálniček

 R: 2 buchtičky plnené čokoládou
D: nič
 O: malá tanierik cestovín s tuniakovou omáčkou
O: nič
V: nič

 Tekutiny: 2,5l vody, 2x káva, pohár vody s citrónom
Prehrešky: Delissa
Pohyb: chôdza, 1OO brušákov, 1OO drepov, 1OO švihou na stranu každou nohou, 2Ox cviky na chrbát, 25x cviky na zadok a ruky, strečing
 Váha: ??
Spánok: 2 hodiny


 To snáď nie je normálne... Konečne som si dala dokopy bicykel a tešila som sa, že sa dnes pôjdem bicyklovať, reku nech trochu aj zhodím, ale akurát dnes musí vytrvať pršať !! -_- Je to v riti... Zacvičila som si doma v izbičke na skvelú hudbu a som rada, že som rada ^_^ :D Ale brala by som ísť si zašportovať na čerstvý vzduch... :/ Ale čo už :) Človek predsa nemôže mať všetko :)

 Zajtra vysvedčkóóó :D A potom dva mesiace bez školy (ak nerátam doučko) a bez intráku, čiže papáničko pekne obmedzím, lebo ma nikto nebudem sledovať (babku a sestru sa dá oblafnúť a rodičia chodia domov až o pol 4 :3 ) a môžem sa veľa hýbať, pretože sa netreba učiť ^_^ Navyše moja láska si chce kúpiť kolieskové korčule, dnes sme boli nejaké bude mať voľno, pôjdeme sa korčuľovať na Ružín :) A do toho bicykel, beh... :3 Už teraz sa teším :) Len dúfam, že bude počasie k svetu, lebo ináč mi to všetko padá... :/ A taktiež by som sa rada opálila, lebo som biela ako stena :)



 Btw. -> Prednedávnom som sa prihlásila do jedného E-kurzu chudnutia a chodia mi e-maily ako na to (ale zdravým životným štýlom:) ... :) Nemá to s ANOU ( <3 ) nič spoločné, ide skôr o pravidelnú stravu bohatú na proteíny, vitamíny a vlákninu v kombinácii s pohybom :)Ale aj tak- ak by to niekoho zaujímalo, môžete si to prečítať, poprípade stiahnuť :)





Držte sa, krasulienky ^_^


STAY STRONG, SKINNY LOVE <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára