piatok 19. júna 2015

19.6.2O15, thinspo

Jedálniček

R: krajec chleba s nátierkou
D: nič
O: 3 ks pizze :( (Priateľ)
O: nič
V: jogurt

Tekutiny: 1 l vody, O,5 l džúsu, 1 káva
Prehrešky: Kinder Bueno
Pohyb: Chôdza a "radovánky" :D
Váha: ?? :(



Posratá sprostá pizza !!! -_- :( Celé zle.... nenávidím pizzu, kalorická bomba, raj pre tlsťochov !! -_- ešte aj tréning sa nám zrušil, lebo pršalo... :/ Ale zajtra budeme doma pratať drevo, tak budem mať dosť pohybu + ešte k tomu tréning :) A výletík na Zahuru (také jedno jazero za Spišskými Vlachami :) Veľmi krásne je tam :3) Už sa teším na zajtrajšok ^_^

O leto mám postarané- budem sa učiť, pretože tá krava mi zakrúžkovala z ANJ 4, tak budem chodiť na doučká a budem sa učiť aj ako samouk... :) Chcem sa neučiť poriadne jazyky... A asi sa začnem venovať aj nemčine- ale poriadne... Lebo doteraz som ju flákala kvôli tomu, že všetko, čo berieme na gymku viem zo základke (končila som ju na úrovni B1, pretože to bol môj prvý cudzí jazyk... A na gymku mám prvý cudzí jazyk ANJ a z neminy sme šli všetko od začiatku...) Začala som ju proste flákať a po tých rokoch bez neminy by ju trebalo troška oprášiť, nech mám aspoň prehľad, čo sa tam deje :P :D :)










STAY STRONG, SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára