pondelok 8. júna 2015

Tučná či normálna ??


Mám strašné výkyvy svojich pohľadov na seba ... :/ Raz sa vidím tučná ako prasa a napríklad teraz večer, keď som sa pozrela do zrkadla, tak som sa nad sebou zamyslela... Veď je to aj celkom v poriadku... Nie je to až také strašné ako to vidím inokedy... Neviem čo mám robiť, ktorým pohľadom sa mám riadiť. Ale asi sa budem tak či tak budem riadiť pohľadom, že som tučná. Lebo to, že som normálna môže byť spôsobené tým, že mám prázdny žalúdok a tým pádom mám plochšie brucho alebo tým, že mám dobrú náladu, tak sa ináč vnímam... Ale dnes som si všimla, že mi celkom pekne vidno Collar Bones (Kľúčne kosti) ... Kedysi ich nebolo vidno až tak :) Ale ešte mám pred sebou dlhú cestu... Ešte musím schudnúť aspoň 11 kíl- na 55 kíl :) A potom aj viac :)




STAY STRONG, SKINNY LOVE

3 komentáre:

  1. Ahoj, to poznám. Inak aj ja by som chcela mať 55 kíl. Mohli by sme sa podporiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, veľmi rada, kľudne mi napíš ;) :) Buď na mail: jenny.skinny.ana@gmail.com , alebo potom na facebook :) A ak chceš môj osobný facebook, dám Ti ho cez mail :)

      Odstrániť
  2. Toto poznám a ja si myslím, ze som tucna. Inak aj ja by som chcela nejak pod 55 kíl. Mozme sa podporovať. :)

    OdpovedaťOdstrániť