sobota 20. júna 2015

2O.6.2O15

Nebudem mať do zajtra večera prístup k netu, tak sem hodím dnešný jedálniček už teraz, mám ho naplánovaný, snáď nezjem nič naviac, ak áno, dopíšem to sem ;) :) A večera je vo hviezdach, tak tú napíšem potom :P :D

Jedálniček

Raňajky: Jahodový jogurt s piškótami
Desiata: -
Obed: -
Olovrant: -
Večera: 2 hrianky s maslom a zeleninka 

Tekutiny: 2 dcl vody s citrónom, 2,5 litra vody
Prehrešky: -
Pohyb: Tréning DHZ (ak si to predstavíme ako nejaké cvičenie, je to dajme tomu ako striedavý beh a drepy- keď sa skláňam pri základni, zapájam polospojky, potom vstať, vybehnúť...), chôdza
Spánok: 9 hodín :3
Váha: 65,3 kg ^_^



Yes, yes, yes, yes, yeeeeees ^_^ Dostala som sa na svoj zatia+ najnižší bod !! :3 Mám 65,3 kg :3 :)Veľmi sa teším, ale bojím sa toho, že teraz unesená výsledkom začnem opäť žrať... :/ 

A aj tak- včera mi absolútne nepripadalo, žeby som schudla, lebo keď som tak pri sexe ležala na posteli, všade som videla samý špek, na stehnách, na bokoch, na zadku, za bruchu, tučné lýtka... Neviem sa pri sexe pomaly ani poriadne uvoľniť kvôli tomu, že si neustále kontrolujem svoje telo... Áno, páči sa mi sex s NÍM a asi sa páči aj jemu so mnou, ináč by to nerobil a stále mi vraví, že sa mu páči moja postava, ale po včerajšku si tým nie som istá... Vtedy som ešte nevedela, že som schudla a predsa sa mi zdalo, akoby som neustále priberala... :/ 

Už nech sú prázdniny, že začnem chodiť behať. teraz na to nie je nejako čas a stále ma niekto kontroluje... Potom ma nebude kontrolovať nikto a môžem bez obáv chudnúť ^_^

Snáď to ide aj vám dole, krasulienky ^_^ Držím pršteky :*











STAY STRONG,  SKINNY LOVE


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára