pondelok 15. júna 2015

15.6.2O15

Jedálniček

R: 1 pizza taštička
D: nič
O: malá porcia slovenskej ryže
O: Deská výživa
V: nič

TEKUTINY: 1,5 l vody, 1 káva, 1 energeťák, 2 dcl vody so sirupom
PREHREŠKY: Twix, Skittles
POHYB: chôdza
VÁHA: ???

Sorry, ze som sa dlhsie neozyvala, ale min. Tyzden na intraku nebol cas a jedalnicky boli demotivujuce :-( (Mala som totizto kramy) Nejako sa mi nedarii :-( V piatok sme po ceste vlakom zavrazdili cloveka v Tahanovskom tuneli, potom som mala treningy a sutaz... musela som jest normalne, pretoze mi bolo dost zle a na sutazi bolo na slnku 37°C ... Ak som nechcela odkväcnut, nemala som na vyber... ale pokracujem v mojej ane, sice dnes to tiez nebolo najlepsie :-(

Posledne dni sa citim strasne bezvyznamna, zbytocna a hlupa :-( na vysvedcku budem mat z DEJ trojku... ano, mozno si poviete, ze som bifloska, ale nie je to tak... mam proste strasne prisnu mamu, ktora kvoli tomu vystraja .. ved sice som to tu uz pisala... ale to je jedno...

Dnes som bola v Galerke a kupila som si v Pinky club svoj vysnivany naramok :3 Dala som ho sem, no vtedy som este netusila, ze ho najdem... nasla som ho na nete a nechcelabsom ho objednavat, pretoze by som prerobila na postovnom :-) a kupila som si aj nausnicky :-) take jednoduche, ale velmi sa z nich tesim :-) aj z naramku :-)

(Nejdu mi tu z mobilu pridavat fotky, ale potom tu sem hodim aj tie vecicky, aj thinspo ;-) )

STAY STRONG, SKINNY LOVE





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára