štvrtok 11. júna 2015

Ešte väčšia depka

Moja sestra ma momentálne potopila na plnej čiare... Prišla domov z roboty, úplne dokonalá... Štíhla, dokonalé vlasy, mačacie slnečné okuliare, dokonale nalíčená, absolútne nespotená aj napriek tým teplotám, sandáliky... (Len tak pre info- robí v Agre predavačku, keďže len teraz zmaturovala a ešte ju len čakajú prijímačky na VŠ... Takže brigáduje...) 

Porozprávala mi, čo bolo cez týždeň... Každý deň pije zelený čaj, počas dňa vodu s citrónom, doobedu sa učí, poobede ide do roboty (robí poobedňajšie), príde domov, ide si zabehať, do polnoci sa opäť učí... Samozrejme... Krásna, štíhla, múdra, zmaturované na čisté jednotky, má prácu, peniaze, priateľov... Len ja som tučná škrata s trojkami, večne podráždená, bez priateľov a bez peňazí... 

Nemám ani na zasrané cigarety, aby som sa ukľudnila...

 Na intráku nemám šancu piť vodu s citrónom, nemám šancu si kúpiť diétny jogurtík a spraviť si zdravé raňajky ako ona, nemám šancu piť zelený čajík bez cukru, ktorý by mi zrýchlil metabolizmus... Ja mám namiesto toho na intráku nezdravé jedlo (Nemám na to, aby som si každý deň kupovala niečo zdravé, keď naši platia dosť za intrák), osladený čierny čaj alebo vodu so sirupom v ktorej je toľko cukru, že až+ kopec stresu... A aby som chodila behať ?? No to určite...  Pri mojom priateľovi určite nie... 

Začínam si myslieť, že neschudnem ani keby čo bolo :( Mám z toho strach, nechcem byť taká nechutná, aká som bola 16 a pol roka svojho života (keďže rok som bola na ANE...) Je mi z toho tak blbo, že až...

Premýšľala som, prečo sa mi zdá, že som rozkysnutejšia, aj keď mi váha stojí... Nemôže to byť kvôli tým kvantám vody čo pijem ?? Tie sa tiež predsa musia prejsť telom kým nejdú von... A keď za deň vypijem cca 3 litre... Je to možné, či ??




(Mať tak ich postavu a kreditku s miliónmi, tak idem na nákupy... Môj šatník je otrasný, vôbec nič sa mi v ňom nepáči, ale čo už... Keď je všetko pekné drahé... Aj tak sa mi teraz neoplatí ísť nakupovať, lebo všetko na mne vyzerá otrasne :( )

STAY STRONG, SKINNY LOVE <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára