pondelok 8. júna 2015

8.6.2O15


Jedálniček 

Vstávanie: 4:3O


Raňajky: 2 sucháre
Desiata: nič
Obed: Lečo a zemiaky
Olovrant: nič
Večera: nič

Tekutiny: 2l vody, 3dcl citrónového Radlera, 2 kávy, O,5l ľadovej kávy
Prehrešky: pár kociek čokolády
Pohyb: cca 5 km chôdza
Váha: ??


Hahaaaa, dnes som dostala z odpovede z angliny jednotku :D radosť ako u malého decka, pretože som mala medzi 3 a 4, takže na vysvedčku bude 3 !!! :3 :) A z biológie už mám zakrúžkovanú 2 :) vyzerá to celkom so známkami dobre, budem mať jednotky, dvojky a ak sa poriadne posnažím, jediná trojka bude z angliny :3 :)



Idem si spraviť deň pre seba: zacvičím si asi (mám svalovku po tých tréningoch, lebo je to ako keby som vkuse drepovala :D Takže ešte porozmýšľam :) ),sprcha, komplet sa nakrémovať, maska na vlasy, oholiť sa, upraviť obočie, peeling, maska na tvár, pedikúra, manikúra... :3 Už sa teším ^_^ Veľmi rada sa o seba starám :)


STAY STRONG, SKINNY LOVE



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára