sobota 6. júna 2015

6.6.2O15

Jedálniček

R: 1x rožok s maslom, šunkou+ paradajka; jahodový jogurt SABI
D: nič
O: nič
O: nič
V: nič

Tekutiny: 1x káva, 2l vody, pohár vody s citrónom, 3dcl Kofoly
Prehrešky: Twister, čokoládové korneto
Pohyb: 3 hodinový hasičský tréning (v sobotu ideme na súťaž do Iľjašovec, keďže sme min. týždňa v Smolníku postúpili :)
Váha: ??


Na tréningu mi bolo dosť divne... Zo začiatku som bola v pohode a potom sa mi začala točiť hlava, mala som mdloby, videla som len tmu... presviedčali ma, aby som si s tým už nadnes dala pokoj, ale zajtra na tréningu nebudem, lebo sa mi treba učiť anglinu a veci do školy a najbližší tréning je až v piatok... A potom v sobotu je už súťaž... (Robím spoj, čiže Béčku)

Moja sestra bola dnes v KE na nákupy ... Ukázala mi, čo si kúpila... Všetko bolo také drobné... A pritom je taká vysoká ako ja :( Mala veci veľkosti 34 !!! :( Je mi z toho nanič... Ukázala sa mi v nových kraťasoch a keď som videla tie chudučké nôžky, žiadna celulitída, nič jej neprevísa, nič sa jej netrasie.... Nie ako mne :( Je mi na pi** :(



STAY STRONG, SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára