utorok 30. júna 2015

3O.6.2O15

Jedálniček

 R: nič
D: nič
 O: pár sušienok z ovsených vločiek a nízkotučný jahodový jogurt
O: nič
V: nič

 Tekutiny: 2,5l vody, 1x káva, pohár vody s citrónom
Prehrešky: 2 kocky čokolády
Pohyb: chôdza, 1OO brušákov, hodina bicyklovania, strečing
 Váha: ??
Spánok: 7 hodín


Vyvsedčo prebehlo v podstate dobre, mám štyri trojky (čo ma dosť mrzí, keďže som mohla mať len jednu), ale prežila som :) Budúci rok chcem do toho dať všetko :)

ANE sa dnes veľmi dobre darí kontrolovať ma :) Som s ňou spokojná, ale nemusela som si vziať v škole tie dve čokoládky... Ale boli to tie morské plody z čokolády... BELGICKÉ !! :3 Yummi :3 :D Neodolala som :) Ale kašľať na to, dnes mi to šlo celkom dobre... :) JA som spokojná :)

A aké vysvedčko ste mali vy ?? :) Teším sa na vaše správičky ^_^ 


(nožičky ^_^ :3 Aj ja také budem mať :3 BOJUJEM, VYHRÁVAM !!! :) )

STAY STRONG, SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára