pondelok 6. júla 2015

Sorry

Ahojte babenky,



prepáčte, že som sa dlhšie neozývala, ale nemala som nejako čas... Bola som na hasičskej súťaži, kde som pravdepodobne dostala úpal a odpadla som... Vzali ma na pohotovosť a ostala som tam na pozorovanie :) Takže sa ospravedlňujem :)



Nemám však len zlé správy, ale aj dobré :) V sobotu ráno sa pri vážení ukázalo čísielko 64,9 :3 :DD I FEEL LIKE A KING :3 :D



Včera som si hľadala nejaké bežecké súťaže- preteky, že keď začnem trénovať, aby som mohla s tým aj niekam ísť :) Našla som dve, ktoré ma zaujali, ale ani na jednu nepôjdem toto leto a to z toho dôvodu, že to by som už musela trénovať dlhšie... 

Jedna- THE COLOR RUN je 8.8.2O15... Je to päťkilometrový beh, kde nejde o čas, ale je to také symbolické... Na to by som možno aj šla vzhľadom na to, že človek tam nemusí vyslovene behať, dôležité je, aby došiel do cieľa... nejde proste o rýchlosť. Ale je to v Bratislave a zasa 4OO kilometrov cestovať (cez 6 hodín vlakom) len kvôli 5 kilometrom behu je trošku somarina :D :) Ktovie, možno na budúci rok bude THE COLOR RUN v Košiciach a to by mi vyhovovalo podstatne viac :D :)

Druhá súťaž- MALÝ ŠTRBSKÝ MARATÓN je už trochu aj na rýchlosť, je to niečo ako mini maratón a bude to v Tatrách :) Ale toto je 12.7. a to nemám šancu :D Je to 31 kilometrový beh (Štrba- Liptovská Teplička- Štrba) :) Alebo potom je kratší- 1O kilometrový- zo Štrby cez Šuňavu :)

Ak by to niektorú z vás oslovilo, tu sú linky :)
-THE COLOR RUN





STAY STRONG, SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára