štvrtok 18. júna 2015

17.6.2015

Jedalnicek

R: 1 maly rozok s nutelou
D: nic
O: dukatove buchticky
O: nic
V: nic

Tekutiny: 2l vody, energetak, 3dcl caju
Prehresky: Pribinacek
Pohyb: chodza cca 10km,
Vaha: ??

S prehreskami je to uz ovela lepsie... sice mam sem- tam chut na sladke, ale naucila som sa ovladat sa... Dnes som mala v Kauflande nenormalnu chut na Jesienku (sladene mlieko, nieco ako Salko, ale je to malicke) a proste som na nu len pozrela, porozmyslala a vzala som si energetak ^-^ sice aj ten je kaloricky, ale stale menej ako Jesienka :-) a este som bola k tomu strasne unavena, takze mi pomohol :-) nepotrebujem uz kazdy den sladke a za chvilku ho nebudem potrbovat vobec... staci ovladat svoje chute ;-) oni sa casom skrotia :-)

V skole mi chemikarka zakruzkovala dvojku :-) Mala som sice medzi 2-3 a pisomku som napisala na 3, ale povedala, ze by nebolo fer, ak by mi dala na vydvedcko 3... Lebo vraj bolo vidiet, ze som sa ucila z hodiny na hodinu a ze mam prehlad... ze som sa aj hlasila, aj dobre reagovala a ze to, ze testy stale zbabrem neznamena, ze to neovladam :-) tak je tam :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára