piatok 16. januára 2015

Po dlhšom čase

Ahojte babenky,

je mi veľmi ľúto, že som sa taj dlho neozvala, ale mala som samé písomky, nestíhala som nič a keďže som opäť na intráku, samozrejme, že sa to odrazilo trošku aj na mojom jedálničku. Tam si predsa ľahko ľudia všimnú, ak nič nejem, takže celý týždeň bol blééé -_- :( :( Mám strašné výčitky svedomia, ale na druhej strane to nebolo až také zlé. Nejedla som nič pomimo, a nikdy som nezjedla všetko, len toho bolo proste viac ako počas prázdnin a preto sa mi to všetko zdá ako kvantá :( Netuším, čo mám robiť :( Budem musieť nad niečím popremýšľať :)

Zajtra idem na oslavu svojho priateľa (mal 18-tiny) a jeho sestry (16-tiny), takže budem mimo netu celý deň :) Ale večer tu určite prídem ^_^

Majte sa, zatím :) Papa XXX







STAY STRONG & SKINNY LOVE


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára