piatok 2. januára 2015

Krátko o mne :3

Ahojte :3


   O mne: Dúfam, že je vám jasné, že to, ako sa volám, kde chodím do školy a v akom meste bývam vám hovoriť nebudem z dôvodu zachovania anonymity :D :)
     Síce môžem vám povedať, že študujem na gymnáziu v Košiciach a mám tam aj prechodný pobyt :) Ale takto: Mám 17 rokov, meriam 168 centimetrov a moja najvyššia váha bola 70,3kg. Momentálne- po pár dňoch som na 68,9kg, ale čo sa týka môjho cieľu, ten je určite pod 55 :) Asi najšťastnejšia by som bola, ak by tam zasvietilo číslo 53 :3 :) No ale dosť snívania, radšej niečo reálne :) Čo sa týka minulosti, neraz som si už zahrávala s ANOU... Bolo to pred 2 rokmi, no mama mi na to prišla a musela som s tým prestať. Vtedy som sa s jej pomocou dostala až na váhu 56 kg :3 :) No nabrala som to znova, keďže mama do mňa všetko strkala, aby som pribrala a sedela nado mnou tak, že sa ju obalamutiť nedalo. A zvracanie mi nepomohlo, keďže nemám veľmi dáviaci reflex :( A keď aj vyšlo, tak len troška :/ :) Ale idem do toho nanovo a budem SKINNY aj keby mali bomby padať :D :) Ja si svoj sen splním a nech konečne na mňa pozerajú ako na pekné chudé dievča, nie ako na tučibombu -_-:(
    Moje záľuby: Jednoznačne bicyklovanie, PLÁVANIE :3 , lyžovanie, turistika, korčuľovanie (aj na ľade aj na kolieskových), hasičský šport (síce sa nám rozpadlo družstvo a musela som s tým skončiť, ale keď sa naskytne príležitosť, hneď idem do toho :3 ), gymnastika, a z umeleckých smerov: hrám na klavíri, gitare (chcela by som sa naučiť aj na husliach :3 :) ), spievam (len teraz už menej), z času na čas rada kreslím a píšem si veršíky :) ale to musím mať na to náladu :) A milujem smajlíkov :D :)


No a tu je kontakt na mňa :)

E-mail: pro.ana.by.lucy@gmail.com
Facebook: Lucy Ana
Skype: cez správu :)



STAY STRONG & SKINNY LOVE 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára