nedeľa 18. januára 2015

Ako cez týždeň ??

Čauky babence :3

Trochu som v noci premýšľala nad tým, ako to spravím, aby som vám tu mohla niečo pridávať aj počas týždňa, teda minimálne aby ste tu mali moje každodenné jedálničky (Na našej chodbe máme na izbách strašne slabú WiFi-nu a počítače sú stále obsadené. Ale aj tak. V PC miestnosti by to nebolo bezpečné, keďže kedykoľvek mi môže hocikto pozerať poza plece... Nesmiem sa prezradiť, lebo ináč by som musela skončiť s ANOU nadobro. Tam by to už určite riešili... :/ Ale budem si zapisovať svoje jedálničky na papier a budem potom vám ich v piatok poctivo všetky napíšem :) Poprípade, ak chytím čírou náhodou Wifi-nu, tak vám sem jdnoznačne hodím nejaký ten článok :)Môôže byť ?? :D :)


Tak sa mi tu majte, krasotinky, bežím sa ja učiť :P :D :) Papa








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára