piatok 24. apríla 2015

Opäť späť

Ahojte,

dnešok je dosť úbohý :( Ráno som bola u zubárky na preventívke, a tak som celý deň doma, keďže sa mi neoplatí cestovať až do Košíc kvôli pár hodinám školy. Ráno to vyzeralo celkom pekne... Postavila som sa na váhu a tam svietilo 66,6 kg... Po dlhom čase najmenej... Nevedela som sa vhupnúť pod 66,8... Dosť ma to deprimuje, že aj napriek kope pohybu, vyhýbaniu sa jedla a aj napriek tomu, že pijem dostatok proste nechudnem :( ale aspoň to stojí na jednom mieste a nejde to nahor ;) ... Takže takto... Ráno na preventívke som sa dozvedela, že mám medzizubný kaz a pôjdem ho plombovať :( Au :( Mám krámy, takže dnes mi nejako diéta nejde :( Je obed a ja mám za sebou jogurt, 2 kúsky hrianky a piškóty :( A to je ešte len obed :( Ale proste nedokážem sa postiť počas krámov :( Mám vtedy chute ako tehotná a sú silnejšie ako ja :( SPROSTÁ !! Výhovorky :( Ak by som chcela, ovládnem ich :( Musím sa čo najskôr spamätať. O mesiac ideme zo školy na plavecký a ja tam nemôžem ísť s takouto postavou... Skúšam počas cvičenia brať aj tabletky- L karnitín Fat burner... Ale beriem ich zatiaľ len 5. deň, tak uvidíme či to trošku dopomôže :)

Držím pršteky aspoň vám ostatným, keď to už mne nejde :( ;)





STAY STRONG & SKINNY LOVE <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára