štvrtok 30. apríla 2015

A som tam, kde som bola :(

Dofrasa :(

To, že som sa počas týždňa opustila krásne vidno na mojej váhe :( Keďže je zajtra voľno, som doma z intráku a moje prvé kroky viedli smerom k váhe :( okey, poviete si, že váha je večer stále vyššia, pretože človek už niečo v sebe má a tak :( Ale oproti minulému weekendu to znamená, že mám o kilo a pol viac :( :'( Je mi zo seba nanič :( Podľa toho, ako som si odsledovala svoje telo, keďže teraz mi váha ukázala rovných 68,0 kg, zajtra ráno po strávení by to malo byť tak 67,4 kg, alebo tak nejako :( Ale aj tak to znamená, že som tam, kde som bola a moja vtedajšia snaha vyšla nazmar :( Budem sa musieť viac krotiť... Rozmýšľam, že si zoženiem preháňadlá... Ale je to dosť somarina, pretože väčšina preháňadiel zaberá až po pár hodinách, keď je väčšina už strávená a pôsobia až v hrubom čreve a to mi veľmi nepomôže... Vraciať mi veľmi nejde :( Málokedy sa mi to podarí, aj to nie vždy a nikdy nie všetko :( Som zúfalá... Bože, som tak strašný slaboch :'(  Je mi zo seba nanič :(







STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára