nedeľa 26. apríla 2015

Depka

Je mi totálne nanič :(

Ségra (19) bola včera na nákupoch v Košiciach... Kúpila si nádherné modré sako, čierne lodičky... (Je štíhla ako palica)... Babka mi povedala, že si mám vyskúšať sako, že ako by mi išlo... Hmmm... Samozrejme. Mne bolo tesné, na rukách také, že ak by som niečo robila, puklo by...Keď som sa videla, nahrnuli sa mi slzy do očí :( Prečo práve ja ?? :( Je kopa ľudí, ktorí nepriberajú... Prečo akurát ja musím byť ako slonica, mľandravá, tučná, nechutná... ?? :'( Nenávidím svoje telo :( a mám slabé chvíľky, skončila som to s priateľom po takmer 11 mesiacoch :( Nevládzem už znášať, že sú všetci proti nám, že z každej strany počúvam, že ho mám nechať, že je zlý, že ma bije, pije, fajčí, fetuje, atď a pritom nič z toho nie je pravda okrem toho, že fajčí :'( NIČ nevedia, proste im nesadol :( a pritom je to úžasný človek :((

POMOOC :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára