sobota 25. apríla 2015

:(

Ach, ach, ach :( :(

Neviem, čo mám robiť :( Priateľovi sa strašne páči moja postava, nemá rád, ak sú dievčatá vychrtnuté :( A stále mi hovorí, že mám krásny, zadok a že ak by som schudla, bol by strašne suchý a že už ho tak nebudem priťahovať, že si mám dať pokoj s chudnutím :( Že aj keď schudnem čo i len 5 kg, bude to na mne veľmi vidieť (vzhľadom na to, že mám pevnú postavu... Väčšina váhy sú svaly... Ale ja nechcem byť svalnatá -_- Ja chcem byť krehučká a ľahučká ako pierko :( )... No proste ide o to, že mám dilemu, čo robiť :( Chcem byť chudučká, ale chcem ho priťahovať a chcem, aby som ho stále vzrušovala a bola pre neho sexy... :( Už mi povedal, že som schudla... Všimol si to... Predtým mi totižto nebolo až tak vidieť kľúčne kosti a bedrové mi predtým nebolo vidieť keď som ležala... Teda nie až tak, ako mi ich vidno teraz :( Bojím sa, že ho prestanem priťahovať po fyzickej stránke, ale ja proste nenávidím svoje telo.. Nepáči sa mi... :( Čo mám robiť ?? Poraďte mi prosím :(

Ináč- rozhodla som sa spraviť radikálny krok :D :) Prestávam okusávať nechty, ale teraz už nadobro :) Nalakovala som si ich načerveno, a síce to teraz vyzerá dosť blbo, keďže sú krátke, ale neláka ma ich okusávať, keď je na nich lak... Hnusí sa mi to... Tak som si ich upravila, nalakovala a už budem len čakať :D :) trpezlivo a povinne :) A ak sa mi podarí vydržať až kým ich nebudem mať zarovno s bruškami prstov, tak si spravím radosť :) Kúpim si lodičky na opätkoch a budem mať ďalšiu výzvu :) Naučiť sa chodiť na opätkoch :D :) Zozačiatku trošku nižšie a postupne budem zvyšovať :) Veľmi sa mi páči, ak majú mladé dievčatá, začínajúce ženy šaty, alebo sukne, alebo proste sú tak jemne elegantne oblečené (ale tak sviežo, nie príliš oficiálne), dlhé nohy, vysoké lodičky, dlhé štíhle prsty a dlhé nalakované nechty, dlhé vlasy, ležérny účes, slnečné okuliare (ale u mňa by to znamenalo buď operáciu, alebo kontaktné šošovky... Strašne ich chcem :3 A farebné :3 :/ ), elegantné doplnky, kabelku a ešte ak majú k tomu dokonalú postavu ... :3 uuf... aj ja tak chcem vyzerať :( a mne sa to podarí !!! Sľubujem... Do mojej stužkovej určite... (Budúci rok v decembri)... Chcem konečne vyzerať ako mladá, vychovaná, dokonalá dáma, nie ako pobláznená pubertiačka...

Tak držte pršteky :)

P.s.: A chcem tetoo... Nejaké malé :) Ale pochybujem, že by to moja staromódna mama prežila :D :) Asi si počkám, kým neodídem z domu :) Pre istotu...














Stay strong & skinny love 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára