nedeľa 26. apríla 2015

Never

NEVER DO THIS...
Tu budem pridávať rôzne citáty a myšlienky, ktoré nám pomôžu držač

- NEVZDÁVAJ SA TOHO, ČO CHCEŠ CELÝ ŽIVOT (byť chudučká) PRE TO, ČO CHCEŠ V TEJTO CHVÍLI (žrať -_-)

Nič ti nedá taký pocit ako štíhlosť, ani sladkosť!

Radšej budem mŕtva než tučná!

Ušla som už dosť dlhú cestu na to, aby som prijímala rozkazy od sušienky!

Hlad bolí, ale štíhlosť za to stojí!

Hladovanie a odmietanie je dôkazom silnej vôle!

Sekundu na perách = navždy na stehnách!

Byť štíhla, to je to jediné po čom túžim, to jediné, čo ma naplňuje a zároveň ničí môj život!

Dobré dievčatá nejedia!

Chcem byť prázdna, čistá, krehká ako bábika z porcelánu, chcem lietať a vznášať sa na vode, nechaj ma ísť so svojím anjelom, so svojím diablom a ja zomriem šťastná!

Klamem, podvádzam, zaslúžim si trpieť - hladom!

Pre krásu sa musí trpieť!

Zomieram pre dokonalosť!

Byť štíhla je dôkazom sebakontroly a vlády nad svojím životom!

To jedlo vyzerá dobre, ale ja vyzerám oveľa lepšie!

Ak chceš vidieť jedlo, pozri sa na svoje stehná...



STAY STRONG & SKINNY LOVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára