pondelok 29. decembra 2014

29.12.1014

   
    Hello :3

dnešok mal celkom pekný začiatok :3 Hneď zrána som sa potešila, keď som sa postavila na váhu :) Mojím maximom bolo 70,3 kg a to nebolo ani tak dávno :) Bolo to len tesne pred Vianocami alebo tak nejak :) A stačilo len trošku krotenia sa a dnes ráno tam svietilo už len číslo 68,9 <3 Na začiatok dosť motivujúce schudnúť za pár dní 1,2 kg :3 :)A čo ma ešte viac potešilo, včera mi povedal priateľ, že som schudla, že to na mne vidno :3 :) A síce jemu sa nepáčia "vychrtlinky", povedal aj to, že to nemyslí v zlom :3 :)Takže sa mu to páči, že som schudla :3 :)Zajtra ma sním čaká celodenná turistika na Poráčsku dolinu :3 :) Už sa teším :) aspoň spálim nejaké tie kalórie, vyvetrám sa a budem s ním :)

Ináč- tu je môj jedálniček z dneška:

R: nič

D: nič
O: čisté zemiaky a pohár mlieka
O: nič
V: trocha krupicovej kaše :(

Prehrešky: 10 kociek čokolády :(
Tekutiny: pohár mlieka, 2 dcl vína, O,5l vody

Pohyb: 5Ox brušáky, 5Ox drepy
Váha:68,9kg




STAY STRONG & SKINNY LOVE 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára